Return form: PRESS HERE
Terminy i warunki realizacji zamówienia
- Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Termin dostawy zamówionego towaru uzależniony jest od ilości dni roboczych jakie potrzebne są od momentu potwierdzenia realizacji zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru, przygotowania go do wysyłki oraz czas jaki potrzebny jest na dostarczenie towaru do zamawiającego. W przypadku sprzedaży wysyłkowej termin realizacji wynosi zazwyczaj około 3 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Sklep informacji o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem pkt 2. Zamówienia złożone do godziny 12:00 każdego dnia roboczego realizowane są tego samego dnia z zastrzeżeniem pkt 2. i dotyczy to produktów dostępnych w danej chwili w sklepie.
- W przypadku wystąpienia ewentualnych przeszkód w terminowej realizacji zlecenia, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie oraz o możliwościach zmiany lub anulacji zlecenia, nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
- Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy zamawianego produktu, który zostanie wybrany przez Klienta. Koszt dostawy jest ustalany każdorazowo w procesie składania zamówienia.
- Sklep zobowiązuje się dostarczyć produkt bez wad prawnych ani fizycznych.
- Sklep odpowiada za wady fizyczne i prawne tkwiące w rzeczy w chwili jej doręczenia Klientowi. Odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne jest ograniczona w czasie do 2 lat od dnia dostarczenia rzeczy.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
Reklamacja
- Sprzedawca odpowiada względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U.2024.1061), a zatem reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Klient może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
- Reklamacje, z tytułu rękojmi za wady można składać pisemnie lub elektronicznie na dane: TYMOTEUSZ GZYL DESIGN, ul. Kaczewska 24 lok. 26, 81-506 Gdynia, e-mail: [email protected].
- Reklamacja powinna zawierać opis wady oraz w miarę możliwości dane Zamówienia i potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży (fakturę, paragon). Zwrotu reklamowanych Towarów Klient może dokonać poprzez odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy jak w ustępie poprzedzającym.
- W przypadku przesłania przez Klienta reklamacji drogą elektroniczną, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. W przypadku oświadczeń złożonych za pośrednictwem poczty tradycyjnej odpowiedź nastąpi za pomocą poczty elektronicznej na maila wskazanego w korespondencji lub Zamówieniu.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny oraz żądaniem Klienta.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
- Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może: 1) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo 2) żądać usunięcia wady; albo 3) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, o których mowa w pkt. 1) lub 2).
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady spowodowane przyczynami nietkwiącymi w rzeczy w chwili wydania, tj. zwykłym zużyciem wskutek eksploatacji przez Klienta po wydaniu, działaniem lub zaniechaniem Klienta lub osób trzecich.
Odstąpienie od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jednakże jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną) i najpóźniej do 14 dni od dnia złożenia oświadczenia odesłać ubrania. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się na stronie Sklepu.
- Konsument nie posiada prawa odstąpienia od umowy w przypadku umów:
- o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta, na jego żądanie w części lub w całości, lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał Konsumentowi potwierdzenie;
- o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Konsument wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.
- gdy zawarła je osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, w ramach tejże działalności, której zakres działalności gospodarczej określony w CEIDG jest bezpośrednio związany z zakupionym produktem.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu rzeczy.
- Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zażąda lub zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi opłat wynikających ze sposobu zwrotu należności.
- Postanowienia niniejszego paragrafu oraz w zakresie w jakim dotyczą Konsumenta, stosuje się również do Klienta nie będącego Konsumentem, ale będącego osobą fizyczną zawierającą umowę związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG.